nu är det klippt

image37

OCH JAG ÄR JÄTTENÖJD! går och speglar mig hela tiden :) vad annat kan jag göra? jag vill visa upp det! jag vill träffa alla och bara stå och posa (i en snygg outfit då såklart, inte dom gamla trasorna jag har på mig. ge mig sommar! vill ha klänning och shorts, mycket snyggare!) så dom kan få beundra min nya frilla. hihi. jag är jättenöjd. och förresten. nämnde jag att jag är nöjd? :D

på lördag blir det iallafall show-off på kristianstaddagarna. emilie ska med och det ska bli underbart! systemet / danmark måste besökas. carro ska vi ta danmark på torsdag? (ja ja ja)

nu vill jag leka. lek med mig!

(o andra sidan somnar jag nog snart med tanke på att jag gick upp klockan 5 i morse. zzzz....)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0