mitt knä är stort som en ballong.

min fredagskväll tillägnade jag min bästa vän, izza. vi hyrde film, köpte snacks och hann ner till finjasjön en stund. det blåste kallt men jag måste ändå erkänna att det var rätt mysigt. filmen, class of '76 var asbra. sjukt spännande och riktigt läskig emellanåt. perfekt. ett mycket bra sätt att spendera en fredag.

nu har jag precis tittat igenom skolkatalogerna, åk 1-9. vissa har växt upp till det bättre, vissa inte... hm.

hade en jätteskum dröm inatt! jag och carro va ute o cyklade, det var sent, nästan natt. vi cyklade till obs (coop) för att köpa tidningar. men jag kunde inte bestämma mig för någon jag ville ha. så vi skulle cykla därifrån. då blev vi stoppade av en massa tjejer som påstod att "vi visste nåt". öh ja, vi vet mycket, tänkte vi. sen cyklade vi vidare. då hoppade dom in i sina bilar och körde och stannade oss igen. "vi vet att han berättat". hmmmm okej? hursomhelst så slogs vi lite med brudarna och sen blev det fest. (?) joel var där och tecknade till mig att jag skulle sätta mig i hans knä. visst visst, jag satte mig. sen träffade jag max och han var jätteskäggig. inte ett dugg attraktivt men det struntade jag i. haha. sen helt plötsligt blev jag väckt, jag hade somnat i en av bilarna. klockan var då 01:40 och jag skulle upp o jobba kl 5. "shit jag måste hem!" tänkte och sa jag. jag var alldeles ensam och undrade var carro, min cykel och alla mina tidningar (som jag nu helt plötsligt visst hade köpt) var. jag gick ut och träffade thordis (öööhhh?) och han tyckte vi skulle hångla. nej tack sa jag och började cykla hem. då stötte jag på carro igen och vi cyklade i natten. det regnade, men vi blev inte blöta, och det är ju rätt gött.
hela drömmen blandades med en annan dröm: vi skulle sätta upp nån slags pjäs i skolan men några saboterade. jag tror det har att göra med tjejerna som stoppade oss. men jag kunde aldrig connecta det. hursomhelst slutade alltihopa med att benji som vann förra säsongen av so you think you can dance följde mig hem. hans tår var ihopaväxta.

sen vaknade jag, klockan var tjugo i elva och jag trodde jag försovit mig, men så kom jag på att det är lördag och då mådde jag underbart!

väldigt rolig dröm. fast jag var lite rädd och stressad emellanåt, men väldigt och trés roligt.

en mindre rolig sak är att mitt knä är av fotbollsstorlek. (nästan. pingisboll iallafall.) jag fick ett myggbett igår, och som dom flesta kanske vet reagerar min kropp genom att svullna upp. iallafall när det gäller armar och ben. skumt och inte ett dugg roligt. det gör ont och kliar på samma gång. heja!

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHAHhahahah gött att vi slogs med brudarna ! ^^

2007-07-21 @ 12:55:15
URL: http://www.cli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0