min dag, kristianstad och bio.

om ni inte vill veta något om min arbetsdag, scrolla ner till nästa stycke.
jag har haft världens jobbigaste start på min jobbperiod. såklart slängs det fram TVÅ leg (reklam alltså. två sånna feta jävla häftejävlar. grrr...) framför näsan på mig när jag kommer till jobbet, klockan SEX på morronen. gud vilken härlig start på veckan. ställer mig o kammar upp ena reklamen o det tar en jävla tid. 50 min tror jag det tog. sen började kamningen o det gick inte snabbare. ah, jag är så trött! (REDAN.) kom inte ut på rundan förrän TIO och det blev en jävla massa krångel med mina buntlådor o skit. jag hatar reklam, jag hatar reklam, jag hatar reklam. västen tog det en jävla tid att få på oxå. vet inte om det blev rätt ens en gång. kändes inte så, men det funkade. suck o jaja. hursomhelst. klockan TRE var jag klar med rundan. TRE. ordinarie tid är 12:10, men då börjar man turen kl 9 oxå. ah suck. det är reklamens fel alltihopa. tillbaks till posten för o göra eftersändningar (SLUTA FLYTTA!!) o en timme senare kom jag hem. 06:00-15:55 jobbade jag idag. (minus en halvtimmes rast.) och jag ska aldrig mer tillbringa så mycket tid med post på en dag. shit jävlar.

nu till något annat.
trött är jag iallafall, med all rätt. kristianstad blev inte så vilt som jag hoppas på men det var himla härligt faktiskt. tingsek var underbarare än underbarast och snyggisnygg därtill. jag njöt som bara den! (trots hällregn emellanåt.) sen hade vi tre timmars vila som sprang iväg förvånansvärt fort. kroppen fylldes med alkohol och vi träffade vänner. vid halv tolv (?) tvingade jag med mig sofia fram till scenen, för vi hade ju faktiskt lovat love att vi skulle stå längst fram. lite hej hej på alla i bandet (och bruce, haha!) och sen drog dom igång. jag vet inte riktigt vad jag tyckte dock. jag rockade och sjöng och dansade som den galning jag är, men vart tog mellansnacket vägen? hade dom ens nåt? jag vet inte, och egentligen spelar det kanske ingen roll. fast dom glömde tillägna mig och carro en låt, som lovat. men, trevligt var det iallafall!

efter artmades spelning träffade jag sara! underbara sara! vi kramades i vad som kändes en evighet (jättehärligt! på ett icke lesbiskt sätt.) och sedan pratade vi ännu mera. carro och sofia försvann och sara och jag diskuterade framtiden och olika relationer och huruvida man kan lita på folk. vi borde slå oss ihop, du och jag, istället :) mycket trevligt iallafall!

halv tre kom min bror och hämtade oss (tack!) och det begav sig till hässleholm. jag sov hemma och det var riktigt skönt! "om ett dygn ska vi snart gå upp" sa henrik när vi kom hem strax efter tre på morronen. "mmmrrrrrrrrr...." sa jag till svar o sen somnade jag. efter jag ätit en macka och tittat på OC såklart. (varför jag tittade på det har jag ingen aning om egentligen. jag tror jag läste senaste numret av ELLE oxå. hmm...)

världsbakis vid halv tio då jag vaknade till igår morse. trodde jag skulle dö. eller iallafall bli av med allt på insidan av min kropp. men jag klarade mig och jag somnade om. blev väckt klockan ett igen och mådde betydligt bättre! nästan bra faktiskt. underbart.

strax innan fyra igår eftermiddag åkte henrik o jag upp till stan för att gå på bio. pirates blev det. den var absolut en timme för lång och rätt rörig och inte alls så bra som dom andra. jag hade inga förväntningar egentligen så därför kan jag inte bli besviken, men jag är det nog lite iallafall. vissa saker var bara pinsamma men vissa rätt söta, roliga och wowiga. synd bara att jag hade världens blä bredvid mig. en mycket överviktig tjej/kvinna (20-22 år?) med världens jobbigaste skratt. tyvärr försökte hon viska med sin kompis emellanåt oxå, vilket resulterade i prat istället för visk, tycker jag som satt nära iallafall. sen bröt dom ut i skrattsalvor här och där när det absolut inte fanns något att skratta åt. leva och låt dö säger jag, men man kan faktiskt skärpa sig när man är på bio. tycker jag. MEN det var jättekul att göra någonting med henrik :) att umgås bara vi två. jag gillar min bror :)

NU har jag skrivit nog för en evighet och jag ska slänga i mig lite mat snart och sedan gå o lägga mig. för seriöst så kan jag inte hålla ögonen vakna länge till. nattinatti!

Kommentarer
Postat av: caroline

jag tyckte faktsikt artmade var lite sega i år. var inte alls sådant GO i dom .. blä. (och haha. galet skoj när jag stod på fel sida om scenen o väntade på er. jag o mitt högervänster fel, HAHAHA)

2007-07-09 @ 18:46:53
URL: http://www.cli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0