mes

ni vet när man blir alldeles nervös när mobilen piper till, för det kan ju faktiskt vara Han som skickat ett sms? vad är det för trams egentligen? jag har kommit på mig själv med detta pinsamma betéende dom senaste dagarna. likaså fenomenet att fantisera ihop hur vårt nästa samtal kommer vara. ni vet "jag kommer säga si och så, sen kommer han svara så" och ja. urlöjligt. jag vet. men det kan inte hjälpas. du är alldeles för speciell. jag blev typ kär i dig första gången jag såg dig oxå. ju.

på söndag har jag en dejt med min bror! vi ska titta på pirates 3. ingen annan vill ju följa med så idag sa jag "jag bjuder" och på söndag blir det av. jag har hört blandade åsikter men med tanke på att vissa hatade 2:an och jag älskade den kan det komma sig så att jag älskar denna oxå, även om den är kass, som det sägs. öhm. jag längtar iallafall.

idag har jag mest sovit. gick upp klockan åtta för att bege mig till danmark med mor och far. jag fick inte övningsköra som jag ville eftersom vi tog c5:an som är större än subarun. men automatväxlad. så jag sov. jag sov till vi kom till bron. sen handlade vi en himla massa. det är sjukt vad öl min far konsumerar. hursomhelst, sen for vi runt på rusta och bauhaus och en himla massa mer, men jag stannade i bilen. jag sov. jag var utmattad. och kall. så jag sov. sen åkte vi hemåt, och då sov jag. sen kom vi hem, då sov jag. det är sant. jag har sovit större delen av dagen. jag förstår det inte. och snart måste jag städa. suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0