måndag avklarad!

det var inte så farligt med dubbla lägg ändå. visst, det var hemskt, men inte lika hemskt som sist. nu var jag klar vid tjugo i två (och posten ska vara ute innan två så där klarade jag mig ju!) och när jag kom tillbaka till posten såg jag att jag fått hjälp med mina eftersändningar, härligt härligt!

inte av vem som helst heller utan av en av dom snyggaste människor i världshistorien!! (nej okej, jag överdriver, men snygg är han, och man tar vad man får där inne i vår lilla bubbla. mmm...)

idag tittade jag i vår gamla maskeradlåda. wow vilka minnen! min dracula-cape, henriks o min sjörövarutstyrsel, swing-kjolen (den har jag letat efter!!) och massa massa mer. det var riktigt roligt att titta igenom den :) jag vill vara barn igen!

nu är det bara fyra dagar kvar, sen är jag arbetslös. iallafall enligt pappret. jag tror jag får mer att göra men vi får se. jag hoppas verkligen. även om det inte är roligt så vill jag vara kvar. jag börjar ju lära känna folk nu. även om jag inte pratar så mycket. och jag jobbar mycket hellre på posten än som städerska eller, låt oss säga, på mcdonalds...

nej, nu blir det film! mozart and the whale.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0