måndag avklarad!

jag håller tummarna för ingen mer reklam denna veckan. jag hatar reklam. men denna måndagen flöt förbi väldigt stadigt ändå. ingen panik för att jag var sen på rundan, jag var ju till och med tillbaka innan henrik. halv två ungefär. sen var det bara att bege sig hemåt och slänga sig i duschen / sängen. ah, nu är jag människa igen!

ikväll blir det äntligen av igen! kvällspromenad med izza! hon flydde landet när regnet attackerade oss och tog med sig sol tillbaka, tack för det! vi har mycket att catcha up och jag hoppas jag ser mer av dig nu.

image55
 

bara för att visa hur normala vi inte är. i love it!

en annan bra sak är ju att emilie is back! eller ja, iallafall hemma o vänder. jag är så avundsjuk för hennes arvikabesök men jag gissar att jag får en målande beskrivning någon gång så jag får skratta och gråta av galenskap jag oxå :)
jag gissar att vår återförening, som du sa framåt festivalen, kommer vara underbar. vad snackar jag om?! gissar?! jag VET att den kommer vara underbar! jag menar, kan det vara något annat när det är du och jag tillsammans? i love you!


jag menar, kolla bara! underbart!
och bilden är enorm så det blir bäst såhär...

nej nu ska jag ta och klä på mig lite och leka med min hund. hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0