leva och låt dö, säger jag.

jag är väldigt glad över att det är helg. jag är oxå glad att jobbet är slut. samtidigt är det ju rätt kasst, för nu är jag arbetslös. o andra sidan har jag erbjudit mig att hoppa in, så det får jag nog göra något nästa vecka iallafall. vem vet, inte du, vem vet, inte jag. det är skit läskigt, att vara arbetslös.

förutom att jobba idag har jag monterat ihop hyllan jag köpte på IKEA igår, när izza och jag var där på ett halvtimmes besök. (vi stressade, för vi fikade alldeles för länge. eller, egentligen inte, men det blev sent så fort bara.) hyllan har jag fyllt med filmer, bland annat dom nitton stycken jag hämtade från discshop igår. wow, det var ett stort paket må jag säga. någon som är sugen på skräckisar? jag har tolv osedda. (eller elva, en har jag sett, den var kass, men dom andra verkar bra.)

wow, jag spelade nyss pac man. jag har aldrig spelat pac man innan. min bror är bra ibland. speciellt när jag säger "köp sonic" o han köper sonic. vi har sonic! original sonic!! fast på x box, men lixom, originalet! YEAY! jag vet vad jag kommer göra som arbetslös. hurra! sonic!

på tal om min bror, vi var nyss stan runt i jakt på skor till honom. jag föll för ett par, och det var inte så bra. alltså, ett par tjejskor, till mig själv. försökte övertala mamma och pappa att betala men det funkade inte så bra. "när du får lönen så..." men AH ERA JÄVLAR JAG SKA JU KÖPA EN DATOR DÅ TROR NI JAG ÄR GJORD AV PENGAR SÅ MYCKET HAR JAG INTE JOBBAT! ursäkta aggressionen.

shit, jag är svettig.
kanske för jag har en kofta på mig. koft-kofta alltså. i typ ull. varför? jag är rätt trög.

nej, nu ska jag provsmaka maten för ikväll, vi får gäster. (OCH JAG ÄR DÖDSTRÖTT!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0