klipp klipp

imorron blir det klippiklippt! och färgifärgat! jag längtar och är nervös på samma gång, är tvungen att ta mig en sur äppelring!

arbetsförmedlingen är ju inte till mycket hjälp direkt. är det lixom inte lika bra att skriva in sig innan man blir arbetslös? om jag lixom vet att jag ska bli det?
jag och mamma körde dit men det var ju helt onödigt eftersom jag har ett jobb som jag är nöjd med i flera veckor framöver. ingen inskrivning för mig inte.

nyheter från posten: jag behövs inte onsdag-torsdag-fredag så jag är lediledig! underbart och då ska jag övningsköra, plugga teori och promenera med mamma, pappa och euro! härligt med kvalitetstid.

idag ska henrik hämta ut sitt körkort. jag är avundsjuk!

IZZA, KOM HEM!
och emilie vill jag träffa snart igen.
hur ser din helg ut? redo för kristianstaddagarna kanske? :)

imorron, 14:00, jag längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0