helg!

image53

det är helg och jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig för. sova är en självklarhet för jag är dödstrött, verkligen. med all rätt oxå. denna veckan har jag sprungit i ca 250 trappor. dom flesta med fyra våningar. kul, nej. pengar, ja.

hursomhelst, en hel del tidningsläsande blir det nog iallafall. har ett par olästa nummer jag inte hunnit med. härligt.

ikväll blir antingen ensam-hemma-kväll eller så följer jag med ut till tykarp där kusinerna har sitt näste för tillfället, för att grilla. beror på väder, vind och ork. som sagt, trött.

jag är sugen på tivolirock men 300 spänn? nej tack. fast, finns det inget annat som lockar så kanske det blir av iallafall. en descent fylla, vänner o musik, kan inte bli så mycket bättre egentligen. we'll see.

och man har ju hört talas om kärlek på jobbet men det här är ju löjligt. och nej, jag har inte träffat nån eller sådär, men ja. ibland är luften som elektricitet. och det är så jävla härligt! man blir iallafall pigg när man står där klockan sex på morronen. och ja. söt är du. (jag är verkligen desperat, märker ni det? desperat!) ah...

idag glömde jag låsa min cykel men den stod kvar. härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0