helg

jag gjorde ett helt rätt val av fredagsaktivitet känner jag. vi hade gäster så det blev god mat och trevligt sällskap men när dom vuxna började prata sex (vilket alltid kommer upp i den skaran av gamlingar, äckligt!) gick jag in på mitt rum och tittade på film. rätt som det var sov jag, halv tio, och det var underbart. vaknade till några gånger när alkoholisterna slog i ytterdörren, skrattade och tjoade. men dom får väl roa sig dom med. en lugn kväll för min del iallafall lördagskvällen blir nog i samma anda.

jag tycker det är ruggigt kallt hela tiden och jag vill bara försvinna här ifrån. allt är rätt kasst just nu. jag kan inte specificera mig men jag kan väl säga att jag känner mig ensam. jag är ensam. och det är jävligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0