3/5 av veckan avklarad! yes!

well, not much to do. väntar på svar från mamma om hon vill följa med mig upp till stan eller inte. jag vet att hon vill innerst inne  men hon "har ju så mycket att göra". suck.

imorron ska vi nog ut på restaurang med familjen. mysipysi och jippijajaj! jag gillar min familj. jag älskar den faktiskt. vi har haft några riktigt bra dagar tillsammans på sistone. ätit middag ute i solen, skrattat (mest jag och henrik, åt pappa och hans pessimism) och bara haft det trevligt. underbart!

mina hälar värker av allt springande i trappor. mina knän börjar ge vika oxå. hur klen är jag egentligen?
50 trappor, exakt, har jag att springa i dagligen. fyra våningar. upp och ner. kul, mhm... (vomit)

och 127 villor.

igår köpte jag x-men triologin. jag har aldrig sett filmerna men jag antar att det är något för mig. och waterworld inhandlades oxå, och sågs, och den är lika bra fortfarande. jag tror verkligen det kommer bli så till slut. suck.

jag vill åka till nova och topshopa. inte för att utbudet är jättewow men det är närmre än till stockholm. iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0