you know i can not do anything about it

i guess it's in the end you think about the beginning.

blandad dag. glatt humör, deppigt humör. energi, ingen energi.
ibland vill jag aldrig härifrån, ibland vill jag bara försvinna.
jag funderar på om allt egentligen inte är på riktigt.
om det bara är för stunden.
och hur kommer det isånna fall bli sen?

jag längtar verkligen härifrån. och jag vet en och annan som oxå kommer försvinna till cali. jag kommer ha carro där hos mig vilket känns tryggt. men jag har redan hemlängtan. iallafall för stunden.
o andra sidan, åker jag inte har jag ingen att stanna med. det känns som dom flesta har projekt att utföra, kurser att plugga, jobb att kämpa på. så varför skulle jag stanna? till vilken nytta?
jag vet att usa kommer vara bäst. jag vet att jag kommer ha ett sjukt bra år. jag måste bara intala mig själv det ibland.

mamma påminde mig om körkortet innan ikväll. "du måste ta tag i det om du ska komma nån stans. annars blir du kvar här och vad har du då för plan?" jag har ingen plan alls.

jag har ingen plan alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0