yesterday, the great day

igår, fredag. åh vad jag älskar den kvällen! hittade världens snyggaste outfit hos angelina (grå hängslekjol med hög midja och vitt stort linne) och att tillbringa dagen tillsammans var great!
på kvällen kom carro och plän för att joina. det blev dricka i mängder och sedan bar det av till kristianstad. hesslebaren var målet, och hesslebaren blev det. sjukt gött. en riktigt bra kväll!
vi drog med rasmus och måns till hässleholm och lovade att dom kunde åka hem 05:20, men tror ni det gick nåt tåg då? nänä. 08:20 fick dom stanna till. stackarna. varför vi tjatade med oss dom har jag ingen aning om. men trevligt hade vi iallafall.
somnade en stund hemma hos carro, fyra stycken i hennes lilla 90-säng. rasmus fick agera kudde åt mig, angie o carro medan måns låg på en madrass på golvet. lyx. sen promenerade jag och angelina hem och somnade ungefär halv sju i morse. gött.
klockan tio vaknade vi igen och pratade igenom nattens bravader. efter att kollat igenom min digitalkamera och mobilkamera höll vi på att dö av skratt. det är dom roligaste bilderna på länge :D dock måste man varit med för att uppskatta det roliga. vi åt vitlöksbröd till frukost, sen krängde vi chips och sen blev det pizza. riktig bakisdag. skit gött.
nu har min tvilling dock åkt hem och jag är här ensam :(

kvällen var iallafall toppelitoppen! tack alla :)

kolla pics: http://pesche.bilddagboken.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0