uppe med tuppen!

uppe tidigt en lördagsmorgon för att åka in till kristianstad och au-pairmöte. intervju på engelska väntar, iiihhh, läskigt! jag som inte ens kan säga mitt namn! "pettra" eller hur carro? suck men skratt.

tittade på senaste oc-avsnittet igår (14), shiiiit vad spännande det slutade! hela programmet var jättebra, men slutet var extra spännande och bara, ja, spännande :) längtar till nästa kommer...

ikväll blir det björket och dans för hela slanten, men först melodifestivalen och bus med carro. kommer bli alldeles perfect, i know it! :)

balklänningen är helt bestämd nu, nu ska den bara sys.

önska mig lycka till idag!

och nu fick jag nyss veta att carro har bil, så vi slipper åka tåg till kstd! YES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0