torsdag, snart fredag

idag:
religion. jättebra "föreläsning" med david, elins pojkvän. han får en att bli mer troende, likaså andra i klassen, men pga. andra anledningar.
svenska. ordkunskap = full pott! tack vare angelinas och mitt superpluggande fem minuter innan lektionen började.
lunch och inhandling av knästrumpor för angelinas del. torsdag är chokladdag, alltså inhandlade jag choklad.
foto. kopierade upp hur många bilder som helst. angelina och jag är ett bra team inne i mörkrummet. (och överallt annars oxå!) funderar på vad jag ska ha för tema på min almanacka. euro eller människokroppen?

ikväll: ska hoppa över dansen eftersom jag fortfarande inte är riktigt kry, plus att jag har tusen saker att göra känns det som. har ätit iallafall, så det är ur världen. dessutom sprang mamma och jag in på systemet, så nu ligger en massa cider i kylen och bara väntar på att bli uppdruckna. mmm. nu ska jag bara ta tag i städningen. mitt rum ser hemskt ut. i morse när jag skulle välja kläder var min garderob näst intill tom. då kom jag på att alla kläder låg på mitt golv. YES! så det blir till o plocka o fixa. här måste ju vara fint när jag ska ha fint besök i helgen ;)

imorron: då blir det rörlig bild, visning av vår sändning och sen bär det av till åhus för klädprovning! jag är så trött på alla mina kläder, men angelina har bara fina kläder = då lånar man av henne! :) så vi ska dit, sen ska vi till hässleholm, köpa biljetter till vår dansföreställning, gå till kvantum och köpa chips och sen hem o laga mat. ska övertala pappa att vara grillmästare så kan angelina och jag fixa klyftpotatisen och salladen. låter som en bra idé tycker jag. sen borde gästerna börja komma: carro (ja du SKA med!) och izza (ska oxå med tycker jag!) sen blir det chips och dricka och musik och dans och party :) kl. 22:20 går tåget till kristianstad, sen blir det nog hessle istället för frimus, eller kanske både och, man vet aldrig :)
party party hela natten lång. hem o somna fulla som svin, yes. efter en busstur på sisådär 45 minuter (yes!) blir det nattamat (eller iallafall chips) och sängen. känns inte alls som jag har tänkt mycket på denna kvällen va? :)

lördag: bakisdag med angelina, kan det bli mycket bättre? nä just det! chips o film, yeeees!

kommer bli superduperjättebra!
i love the girls!

Kommentarer
Postat av: angelina

åh! jag ler så mycket när jag läser alltihopa! det ska bli så himlajättedefinitivt b ä s t :)

2007-02-15 @ 18:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0