snö och skit

jaha, så imorron ska det alltså komma 25 cm snö. till vilken nytta? ikea blir ju såklart inställt, jag vill inte dö för lite småsaker. men jag ska iallafall få träffa sis :) sen, om nu izza kan ta sig ifrån värnamo, så kommer hon hem imorron, så på torsdag hade jag planerat att träffa henne :) fredag blir det klippning och på lördag lockar björket och schlagerbaren jättemycket! dels för att det är så jävla roligt att dansa till schlagers, dels för att liesel ska dit och dels för att jag ska klippa mig på fredag, och bli det snyggt vill jag ju såklart visa upp mig. även dels för att jag har ny klänning som jag kan ha på mig och även för att jag vill att carro ska med för hon är så superduperjättehärlig att va med! ååhh bara bra anledningar :) så komigen carro, förfest hos dig, vi kan ju väsnas hur mycket som helst! och sen paaaartyyyyyy :D komigenkomigenkomigen! :)

på minussidan är dock all jävla snö som ska attackera oss. varför gud, varför?
(jag tror han försöker berätta hur bra jag kommer ha det i kalifornien. mmm.)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ah, jag vill också dansa till schalager! men vet du vad twin? jag sitter fast i helsingborg, buhu :)

2007-02-22 @ 12:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0