operation rädda soffan

idag påbörjades, och avslutades, operation rädda soffan.
soffan, som skulle räddas, är en numera 2-sits soffa, förut hörnsoffa, som har funnits i mitt liv i ja, hela mitt liv. jag älskar den. men. nu skulle den slängas. henrik och jag har försökt med allt för att hålla den kvar och vi har lyckats nårra år men idag fick jag ta till drastiska slutsatser. jag fick möblera om på mitt rum (ja, igen) för att få plats med den där. nu är den i säkerhet och mitt rum blev till och med helt okej.
den älskade soffan är alltså räddad. hurra! :)

idag ska jag träffa izza :) vi ska hyra film och dega, as usual. ska bli gött!
hoppas tågen går imorron så jag kan komma in till kristianstad o klippa mig...

hej hej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0