onsdag kväll

jag är så trött så jag håller på att dö.
det är säkert nån förkylning som ligger o lurar.
jag kanske inte ska dansa ikväll ändå?
på fredag måste jag ju vara frisk!
då händer ju en massa spännande saker!
angelina och jag ska laga mat, bara det
är väldigt oroväckande. (fläskfilé och
klyftpotatis. och ska vi slå till med vitlöksbröd?
vi kommer stinka, men vaddå?)
sen blir det party party, på tal om det, måste
släpa med mig pappa till systemet. (ssccchhhh!)
sen blir det tåg till kristianstad och sedan, frimus!
wiihooo. carro och izza, ni måste oxå med!
så alltså, jag måste vara frisk!


hello sunshine, come into my life

Kommentarer
Postat av: angelina säger

fredag, fredag, fredag!

2007-02-15 @ 17:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0