nu är jag här igen, sisådär 10 minuter senare...

men jag måste skriva av mig lite ibland. och ni som läser kommer tröttna direkt, men vaddå, ni vill ju veta allt om mig egentligen, eller hur? just det :) tralalala.

jag är på oväntat bra humör. kanske för att jag vet att jag ska få träffa max snart. om inte innan så den 3:e mars då dom har spelning (denna gången vet jag det!) och det ska bli så rooooligt! för max är roligt och jag aime honom mycket.

idag, eller ikväll, är det fruktansvärt styvtuttväder ute. (kallt) när jag kom hem från dansen trodde jag att jag skulle dö. faktiskt. fast jag överlevde, uppenbarligen.

boy i got my eyes on you, tell me what you wanna do
i can picture you in my room until the mornin
i don't even know your name, boy i need to know your name
i'm hopin that you feel the same, tell me if you want it


jag får inte ut den ur huvudet. kanske för att jag har lyssnat på den i 1½ timme, men ja. den är där...

nu fryser jag och måste duscha. hej då.

Kommentarer
Postat av: caroline

"styvtuttväder" HAHA :D:D

2007-02-08 @ 22:20:46
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0