min "lediga" tisdag

jag fick iallafall sova ut idag. vaknade vid halv elva och mådde toppen! jag älskar att sova :)
åt frukost, klädde på mig och sen började allt flyttande. idag har nämligen mamma och jag vänt upponer på ovanvåningen. allt som stod till vänster har vi flyttat till höger och vise versa. jag tror att resultaten blir skit bra. speciellt tv-hörnan som aldrig utnyttjades förut. kan bli riktigt fint.

just nu sitter jag mitt i rummet i röran, det är fullt med saker runt mig, men jag lyckades hitta internetsladden och någon stans att ge datorn ström. yes!

när klockan slog fem hoppade jag in i duschen och gjorde mig redo för dans. gick till linné (efter att ha frågat plän om vägen. jag vet väl inte hur man hittar dit! fast egentligen visste jag nog...) mötte upp plän, andreas, katta, carro och anna. sen, efter sisådär en timmes väntan var det vår tur. "applådera upp dansarna på scenen!" och hjälp, där var alldeles ljust! inte den vanliga mörka och coola ljussättningen man är van vid direkt, utan gult ljus. lampor helt enkelt. golvet var skit halt, men jag gjorde inte en enda miss!

synd ingen var där och såg det.

imorron blir det rörlig bild, med katta tror jag? har sovmorron en timme iallafall, så vi börjar inte förrän nio :) skönt. fast ändå måste man upp sju...

efter skolan och lite mer fixande ska jag träffa bella! det blir bus och mys och underbart! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0