min dag idag

måndag. uppe med tuppen! (06:30) sov stenhårt hela natten, kanske pga. att jag endast sov sisådär 3 timmar natten innan. var sjukt trött hela morronen.
svenskan var som vanligt fruktansvärt onödig. sen hade vi håla i tre timmar. vi gick och hämtade ut biljetterna till sthlm! HURRA! nu är det på riktigt :) sen hittade vi pontus i matsalen, och för en gångs skull var det skit gott! chili con carne, fast med kyckling, ris och någon slags chips. pontus o jag satt och dippade i kycklingröran med chipsen från samma tallrik, det var gooooott! sen gick vi upp på tvåan och snackade skit. gött.
på musik-&ljudskapande var tore lika sadistisk som vanligt. han knep mig så hårt i min vad att jag trodde benet skulle trilla av. sen ska han alltid klappa, som han kallar det, på mig. jag kallar det slå.
jag och josefine jobbade iallafall på väldigt bra och vi siktar på mvg :)

nu ikväll ska jag ta det riktigt lugnt.

du har en sån dragningskraft som ingen annan har... och jag kan inte stå emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0