måndag... zzz...

gick o la mig HALV NIO igår kväll, var sjukt trött efter allt dansande i lördags. underbart var det o sova :) åkte in till skolan idag, hade svenska (fast gjorde inget som vanligt) o hade sen håltimme 10-13. hurra.

carro o jag pratade om våra framtida liv och jag kan inget annat än skratta åt oss. "petra du kommer ha ett ************, och jag kommer ha... en ************* !! hahahaha" och när vi föreställde oss våra framtida efternamn fick jag flashbacks till mellanstadiet. haha :P sånt där håller man inte på med längre. fast jodå, vi gör :D haha. och åter igen: hahahaha!

vid lunch gick vi o käkade varsin fet kebabtallrik. mums! försenad bakismat.
sen gick vi till våra lektioner och jag möts av en emil som meddelar att tore är sjuk.

alltså. jag hade kunnat vara hemma vid elva, men nä, eftersom jag är så duktig och håller mig kvar i kristianstad så straffas jag för det och får istället vara hemma vid två. fast o andra sidan, det var en jävligt rolig håltimme ;) haha.

nu ska jag försöka börja skriva manuset... men... vad ska jag skriva?! ÅÅHHH :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0