lördagskvällens bravader

begav mig till carro vid sjutiden igår för att starta ett riktigt partaj ;) haha. vi två, melodifestivalen och sprit! gött! vi hittade vår nya favoritlåt, after darks bidrag "(åh) när ni tar saken i egna händer". synd den inte gick vidare, men svenska folket är som det är =/

iallafall, efter en och två och tre och hur många öl/cider/shottar som helst begav vi oss mot björket. "det är skit halt!!" var det första jag sa när vi kom ut på trappan och ändå gör carro den roligaste vurpan jag någonsin sett! ;D hahaha! hon satte sig mitt på rumpan och skvätte öl över hela sig själv, det var en syn det :P

sen kom vi iallafall till björket. hittade en och annan känn-igen-dis. skoooj. dansade en massa massa massa, det var as gött!

när det var dags att gå hem beställde jag ett gäng riddare att eskortera mig. (diddi, linus, jeppe, peter o vad hette nu han andra?) hursomhelst, sen försökte de övertala mig att ha efterfest, men nänä, sånt där går jag inte på. dock fick jag en nattgäst ännu en gång (jag har öppnat motell, ingen som visste det?) och strax efter fyra slocknade vi.

nu, precis, för ungefär tio minuter sen lämnade han byggnaden (och min säng för den delen. jag fick soffan, tack tack. men jag älskar soffan, så det gör inte så mycket.) och jag hoppas han hittade upp till stan? :)

hursomhelst, en toppenkväll! men. kanske lite mycket alkohol... eller vad säger du carro? :P

idag blir det dansmöte för hela slanten, annars ska jag inte röra mig speciellt mycket. skönt.

Kommentarer
Postat av: caroline

ja LITE mycket alkohol. lite för många vurpor på trappan. AJ min rumpa, haha !

2007-02-25 @ 13:41:45
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Postat av: angelina

haha carro gillar det där med att hälla öl på sig själv :)

2007-02-25 @ 18:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0