hej då oc

ett tårfyllt farväl till oc. men det var ett perfekt och underbart slut.
i'm gonna miss you! (fast o andra sidan, jag har ju alla säsongerna, bara o slänga sig framför tvn o ha lite maraton :)

idag blev det klippt! jajamensan. åkte in till kristianstad och promenerade till skägg&lockar. fredrik visade vägen till schamponeringen och, det kanske låter som jag aldrig varit på nån hårsalong innan, men det här var något speciellt, sedan fick jag världens skönaste hårmassage/schamponering samtidigt som jag låg i en massagestol! HALLÅ, hur gött är inte det?! perfect! sen tog sig peter an mig och skapade den bästa frillan ever! jättekort i nacken igen, sköööönt, och spikraklugg, gött! även om jag blev x antal hundralappar fattigare är jag supernöjd :D

ikväll har det varit familjemys o middag med tända ljus :) lovely.

och jag pratade för en stund sen med barbro, min fadder. she's the greatest! vi pratade om allt mellan himmel och jord och det var riktigt skönt att berätta om allt som hänt och som kommer hända. hon ska försöka övertala mamma att hälsa på mig i USA sen :) och hon kommer på min student, jättekul! hon ska försöka få med sig mina kusiner evelina och johanna oxå, hoppas hoppas :)

livet känns förvånansvärt bra just nu.

btw. kolla in detta: http://www.youtube.com/watch?v=gzRyF3ER3lA
thank you perez (www.perezhilton.com)

Kommentarer
Postat av: angelina

jag är så glad att du blev nöjd med håret! det ska bli så spännande att se nacken :D

2007-02-23 @ 19:48:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0