GÅRDAGEN

herregud alltså, gårdagen var över alla förväntningar, verkligen! jag hade så himla roligt!

allt det roliga började hemma hos carro, fixade till oss, snackade, drack, snackade ännu mer och bara hade skit kul! vi bokade även biljetter till sthlm, så den 19 april bär det av dit :)
sen började vi vår promenad mot björket och väl där mötte man hur många kända ansikten som helst! roligt! vi dansade hela natten lång, det var det bästa av allt. vi hittade alla möjliga roliga människor att dansa med, men bäst var när vi fick "pardansa" med max och dennis. I SCHLAGERBAREN! haha, bara en massa schlager, som jag egentligen hatar, men sjukt roligt var det! och när martin svenssons låt "yeah yeah wow wow" kom blev vi som tokiga. haha. fruktansvärt jätteroligt.

på hemvägen skulle jag gå tillsammans med max, men jag hittade aldrig honom. (konstigt med tanke på att han inte ens var kvar utan bara hade gått!) dock hittade jag en macce som följde mig hem. det var trevligt!

upp med tuppen för att dansa. sjukt segt, men det gick riktigt bra. nu sitter jag bara o väntar på att klockan ska bli halv åtta och plän ska komma hem så jag kan få prata med henne. jag vill veta allt och jag vill berätta allt :)

sjukt bra kväll!
och av någon anledning skulle carro o jag prata stockholmska och därför skrev vi STHLM på våra armar med uv-färg... snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0