förresten!

jag hade två sjukt bra drömmar inatt! den ena personen vet om att han var med i en dröm, och inte för att jag vet om han läser här eller inte, men jag saknar dig! vi hade alltid så roliga konversationer förr, om mina pinsamheter och andra äventyr. och jag glömmer aldrig den där dagen. och den andra personen har jag ingen aning om vem det var, men jag vet att jag gillade den och att vi hade roligt. vi hängde vid en pool, och morronen efter, kl. 05:50 skulle vi upp och skjuta myrslokar. men ändå var allt toppen.

jag älskar bra drömmar. dom är så... bra!

nu har jag dansat och är genomsvettig (härlig info va?) och det är gött. jag älskar att shaka och street är så jäääävla gött. faktiskt. jazz (som jag dansade igår) är så sensuellt och kvinnligt och sexigt på det sättet, men street är så grabbigt, och jag är väl lite grabbig på nåt sätt sådär. jag gillar blandningen och att jag får träna både och. jag kommer dö i usa om jag inte får ta danskurser minst två gånger i veckan...

nu ska jag duscha! adjöken adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0