citat

för att citera carro:
"han är ju skitsnygg! petra, du måste presentera mig för honom. jag ska fråga om han vill gå på balen med mig. jag skiter i vad han säger!"
haha du är för go, har du fortfarande samma planer?

ikväll har jag sett djävulen bär prada. den var bra.

fler och fler minnen från igår dyker upp. en massa äckliga killar (pygméer var dom oxå!) dansade bakom oss och skulle tafsa och ha sig. URK! då sprang jag till joel så han fick rädda mig. haha.
och rasmus höll på med sitt "baby"-snack. "hallao baby. hur är läget baby? ha det bra baby. vi ses sen baby." haha, varför?

och oskar var där och fyllde år, congrats!

och en massa spännande saker hände... :)

Kommentarer
Postat av: caroline

HAHA !japp. jag står fast vid mina ord ! (A)

2007-02-11 @ 22:36:42
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0