california, here we come!

idag har varit en carro-och-petra-dag. mycket härligt! vi redigerade klart det lilla sista på vårt inslag till barnprogrammet som sänds på fredag. la in en smurfhits-låt, yeah! sen gick vi och handlade 3kg godis. och när jag säger 3kg menar jag verkligen 3kg. 239,50 kr gick kalaset på. och nej, godiset är inte (bara) till oss, utan till alla barn som ska vara med i sändningen på fredag. åh vad gott och roligt det kommer bli!

när vi kom till hässleholm gick vi in på asia corner och plockade åt oss av bufén. herregud vad gott! vi sa att det är klart vi ska prova sushin, men gjorde vi det? näää... dels för att vi var mätta och dels för att det inte verkar alls gott. men nästa gång jag tar av bufén ska jag minsann prova. tror jag...

när vi satt där och smälte maten kom USA-resan upp. åh jag längtar verkligen jättemycket! visst, barn är söta och sådär, men jag hade inte direkt tänkt bli den nya Super Nanny, men tänk vilken möjlighet ändå. åka till USA, ha uppehållstillstånd i 13 månader. få 139$ i veckan. och bo och äta gratis. klart man nappar! nu är det bara körkortet som måste tas...

ikväll är det dans för hela slanten. tio över fem börjar det med jazzövning. var inte där förra veckan så vi får se om jag har tappat stinget. men det tror jag inte. klockan sju kommer resten av "originalgruppen" och ska köra déja vu. vi ska nämligen visa upp den nästa tisdag i linnéskolans aula kl. 19:00. KOM O TITTA VETTJA! med mina nya sport-bh (för 430 kr!!!) lär allt gå som smort. alla killar borde vara glada som slipper köpa aladåbhållade för en halv förmögenhet. förutom dom med hängbröst... fast o andra sidan är dom nog inte dom sportigare typerna...

efter dansen ska jag hem till izza och färga hennes hår. undrar vilken färg? spännande iallafall. och roligt att träffa min diamant :) undrar om vi kommer kränga en massa idag oxå? det är ingen ovanlighet för oss två :)

något av det roligaste idag var ändå när carro och jag satt på tåget till hässleholm och betedde oss som 12-åringar. men vi ska hitta våra män där borta, det ska vi ;) även om dom är sådär en 30 år. vaddå då? :)


Kommentarer
Postat av: caroline

YES ! 12åringar är vad vi är ! :)

2007-02-07 @ 20:46:23
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0