blaskig onsdag

snön håller, förhoppningsvis, på att smälta bort för den här gången. försvinn nu och ge oss sommar, tack!

så pga. snön kom katta en timme senare till vår lektion idag, alltså hade jag kunnat sova en timme längre. men o andra sidan är det rätt roligt o snacka skit med alla i rbl-gruppen :)
läste igenom varandras manus och vi bestämde oss för att filma emmas, anders, philips och MITT! wihooo :) vi får vår skräckis! göttans.
sen satte jag o carro oss i korridoren o snackade skit, varpå pontus sa "jag klarar inte det här längre" och gick. (han klarade inte att lyssna på oss, han tycker vi lever i vår egen lilla värld. och det gör vi nog oxå.)

efter lite h&m besök, spaning på love och ännu mer planerande tog vi tåget till hässleholm och gick till asia corner och lunchade. mums och smask och yummie! verkligen favvisstället. där var en prao-kille på 14 bast, gissar vi, som stirrade på oss hela tiden. passade på o flörta lite när jag bad om mer vatten ;) haha.

sen skildes vi åt, jag åkte hem och somnade bredvid euro i sängen. sköööönt. efter 1½ timme tog jag mig upp, bytte om och åkte till dansen.
idag var det riktigt underbart o dansa! även om jag missade förra veckan var det rätt lätt o ta igen. dessutom fick jag komplimanger både för mitt hår o min tröja :D dock är tröjan gammal så det fattar jag inte, men tack ändå ^^ sen dansade vi rövarna av oss och gjorde vår snygga jazz. alla kommer tappa hakan och börja dregla, jag lovar ;) det blir väldigt sensuellt ;)

sen promenerade jag hem, rätt skönt faktiskt, o gå för sig själv i mörkret o tystnaden. för ja, jag avstod från ipoden, dels för att jag hade haft hög musik i örat de senaste 90 minuterna och dels för att folk blir överfallna när de lyssnar på musik. så ja, så är det iallafall.

nu väntar jag bara på lost och top model. det blir popcorn o bubbelvatten o tv o myyys :)

tyvärr har jag inte pratat med mr. snygg idag...

...och dessutom lider jag av kyssbrist.

Kommentarer
Postat av: caroline

jag lider med av kyssbrist ! men det ordnar sig nog till helgen ;) (hoppas jag) haha

2007-02-28 @ 20:47:11
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Postat av: Emilia

Kyssbrist låter allvarligt det! :P

2007-02-28 @ 21:05:54
URL: http://lekmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0