äntligen fredag!

äntligen fredag!
hade sändning idag och det gick inte alls som beräknat. jag orkar inte ens tänka på det, för vi (vissa) har lagt ner så himla mycket tid för att det ska bli bra, så blir det bara skit. SKIT!
mitt och carros inslag var iallafall bäst, så vi måste få mvg. dessutom, ALLT GODIS TOG SLUT! helt galet.

imorron är det lördag och då blir det party! först au-pair möte i kristianstad, sen hem o äta o duscha, sen till carro och boka biljetter till sthlm, sen ska vi göra oss supersnygga, dricka, titta på melodifestivalen och ha det riktigt jävla bra! sen drar vi till björket och det kommer bli en riktigt kalaskväll, i can tell!

vi har oxå bokat in frimus till nästa fredag. party i kstd för första gången för min del :) spännande.

idag när vi gick förbi zeke's hände nåt kul... iiihhh! haha. gissa vad :)

nu ska jag lägga in lite bilder i min bilddagbok. (http://pesche.bilddagboken.se)

adjökenadjö

Kommentarer
Postat av: caroline

WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEHOOOOOOOO :D:D:D:D:D:D

2007-02-09 @ 17:09:58
URL: http://www.everythingaboutme.blogg.se
Postat av: Anonym

du måste ju berätta vad som hände utanför zekes!!!! i love you by the way :)

2007-02-09 @ 18:24:46
Postat av: angie

haha och oj, det var från mig, twinne, angelina

2007-02-09 @ 18:25:10
Postat av: angie

och va? frimus? jag vill till frimus med dig :)

2007-02-09 @ 19:05:40
Postat av: Petra

till angelina: KLART DU SKA MEEEEED! :D
när carro o jag gick förbi zekes tittade love på oss, o rätt som det var tittade hans tre kompisar oxå på oss, bara sådär hux flux, det var spännande :)

I LOVE YOU TOO!
hoppas ni har roligt ikväll :)

2007-02-09 @ 22:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0