alla djävlars dag

jag gillar inte alla hjärtans dag. det är kanske roligt om man har någon att dela den med, men egentligen, är det inte mycket roligare att få/ge något en helt vanlig dag? det här känns så krystat...

men ändå kan man inte låta bli att skicka ett litet "glad alla hjärtans dag" till dom man tycker om.

när jag kom med tåget idag gick jag, på uppdrag av mamma, till bjärnors för att köpa bakelser. nr. 6 visas på tavlan, nr. 36 står det på mig lapp. satt där i tjugo minuter innan jag kunde få mina bakelser. suck. men dom ska bli goda att äta sen iallafall :D

ska fixa o fixa o fixa idag. ovanvåningen måste ta form innan helgen så vi kan va här o förfesta :D

ANGELINA KOMMER PÅ FREDAG! bakislördagen ska bli underbar :)

mat nu! hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0