saturday mornin'

tentan gick nog bra, men det trodde jag o andra sidan förra gången oxå så man vet aldrig. kanske blir ett U igen och då vet jag inte riktigt vad jag gör.

är dessutom sjuk. börjar tappa rösten pga. asont i halsen. hosta gör jag och det gör ont som tusen knivhugg. kanske borde äta mina vitaminer som jag ska och sova på normala tider? japp, får bli nästa projekt.

såg klart hidden palms igår. jag hatar verkligen att det bara blev åtta avsnitt av serien för även om den blev rätt utdragen och matt på slutet hölls ändå spänningen uppe. jag vill se mer och jag hoppas USA kan ge den en chans till :)

ibland faller man pladask för saker och ting, och något jag föll riktigt hårt för första gången jag såg den var the grinch. helt klockren film om en julhatare och roligt småfolk. idag blev den min för endast 50 spänn och jag ska genast se den. det är en film man antingen hatar eller älskar, och ni kan ju gissa vad jag gör :) dessutom är det ju jenny i gossip girl som spelar den lilla söta flickan, och det är ju roligt.

image85

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0