så gott som död

igår trodde jag seriöst att jag skulle dö. efter världens sämsta natts sömn, med blodsmakande hals, hosta som fick bröstet att smärta och feberfrossa utan dess like, vaknade jag minst en gång i timmen. jag låg kvar i sängen nästan hela dagen. knarkade tabletter och var så gott som död. min kropp gjorde ont bara jag rörde på mig och det var inte bara en gång smärtan fick mig att gråta. det är sant, det var fruktansvärt.

natten inatt har varit lite bättre. blivit snorförkyld dock och knappt kunnat andas, men febern har lagt sig. min hals gör ännu mer ont men mitt hjärta slår inte i ultrarapid längre.

ska tvätta om ett par minuter och sen ska jag inte göra ett dugg.

Kommentarer
Postat av: Emilie

OH HERREGUUUUD! Krya på dig för helvete, det här låter ju helt fruktansvärt! Jag önskar jag var i Örebro så att jag kunde mata dig med ugnsvarma lussebullar, vaniljglögg och pepparkaksdeg. Och vira in dig i filtar och tända första adventsljuset. Släcka ner lite grann och sticka in nejlikor i apelsiner och hänga i dina fönster. Och sedan läsa En Julsaga för dig! Jag saknar dig min fina vän.

2007-12-03 @ 20:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0