mp3, känns som hundra år sen

efter biobesöket igår fick carro med mig till kristianstad. det var återträff för mp3:orna. det var jag, carro, martina, knut, lotti, tilde, niclas, tanja och lisa. HIMLA BRA UPPSLUTNING men o andra sidan var det exakt vad jag hade väntat mig. vi höll oss nyktra och tog en sväng om biljard och hessle. väldigt händelselöst. bäst på hela kvällen var när vi köpte pasta, det var så jävla gott! men klart det är trevligt att träffa folk.

idag ska jag och henrik upp till stan, vi ska båda inhandla guldkompassenböckerna. och på tal om böcker så har jag nu läst ut monkeewrenchmorden och den var asbra! ni får en recension när jag är tillbaka.

ikväll har jag sedan dinnerdate med emilie. bokat bord på cats och inplanerat är drinkar, god mat och absolut - efterrätt. sedan ska vi hem till mig och mysa som bara vi kan. det ska bli himla trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0