jojagog hoharor inongogetot lolivov

efter att ha plöjt igenom alla mina serier och avnjutit min smarriga pizza sitter jag här med endast slutet av sagan om konungens återkomst kvar. har plöjt igenom alla tre filmerna ännu en gång nu under min sjukdom och ja, nu är jag snart klar. funderar på att se girl, interrupted senare, en av dom bästa filmerna som finns. annars är jag sugen på a love song for bobby long. vi får se.

tankar och funderingar växer som bara den och det där som funnits i bakhuvudet hela tiden har nu klivit fram och sagt sitt. men har fortfarande en hel del val att göra, en stor diskussion med mina föräldrar och en rejäl fundering över hur det hela kommer att gå till. men ja, vi får se.

imorron blir det slutspurt på grupparbetet. känns inte som det kommer gå speciellt bra, men vi får göra vårt bästa. minns inte om vi skulle ses klockan tolv eller ett så jag får ta reda på det. på måndag vankas halka och antagligen den längsta dagen i mitt liv eftersom bussförbindelsen till kumla och ut till halkbanan är den sämsta någonsin. 06:02 ska jag åka hemifrån, när halkan (som är 2.5 mil härifrån) börjar 09:45. allt annat än roligt kan jag säga. blir nästan en timmes väntan i kumla och vidare en timmes väntan på själva banan. sen får jag se hur tidigt jag slutar, har jag tur kan jag vara hemma redan vid tre, otur vid fem. we'll see.

åter till mitt liv av tv, allt för att undvika mitt eget.
ps. har min nyinköpta tröja från monki på mig. och jag har inte bloggat om stockholm, jag vet, kasst, men ja, vi var ju i stockholm i torsdags och hooden blev mitt enda inköp som inte var i matform. när jag orkar kommer det mer info antingen här eller på bilddagboken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0