I'M HOME!

underbara hässleholm! euro har hängt mig i hälarna under hela min packa-upp-process. för ja, denna gången var det lönt att packa upp. en två veckor lång vistelse i skåneland innebär en hel del kläder. mamma tömde en garderob åt mig (min gamla är proppfull, av någon anledning. förstår inte var mamma hade alla sina saker innan jag flyttade?) så där har jag hängt in mina kläder.

pappa omfamnade mig med kärlek och till och med henrik kunde jag få en kram av. kära broder, jag vet att han saknat mig inners inne ;)

nu tänkte jag ta en dusch och sedan krypa ner i sängen. är helt utslagen! imorron ska jag sova länge, sedan blir det lunch med emilie :D

har förresten två böcker att recensera för er: jenna jamesons och en om anna nicole smith. jag säger ingenting nu men ja, det kommer. i helgen antagligen. just nu läser jag p. j. tracys monkeewrenchmorden. en dataspelscopycat som mördar likadant som i dataspelet. hittills är den grymt bra, så ett par kapitel i kväll blir det oxå.

gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0