:*

bra dag som från början var twinniefika som sedan blev tillsammans med mathilda och hennes flickor, en tobias, måns, victor och till slut hej hej till rasmus. det var fika och alldeles för mycket vatten, massa skratt som gjorde magmusklerna ömma. jag, angelina och mathilda förundrades över bh och trosor på lindex. vem köper trosor med inlägg för häcken? och bh:n var bara skitskum. mycket bra eftermiddag iallafall.

har varit och tagit farväl av izza och kisarna. hon far till london inatt för att lämna mig ensam över nyårshelgen. vad händer egentligen?!

juldagen var skitskum den med, ni är som sagt välkomna att fylla i mina minnesluckor. träffade jag dig? framför allt: pussade jag dig? det blir lätt sådär, efter 2 liter vin.

men åh vad idag var bra :)

Kommentarer
Postat av: Mathilda

DE trosorna var det skummaste!! Tänkte på dem hela kvällen...

2007-12-28 @ 10:31:57
Postat av: Petra

ja dom var jätte skumma! dom kan ju inte sitta snyggt heller. har fyllt mina tankar ett bra tag nu. vem skulle använda dom?

2007-12-28 @ 12:46:17
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0