duktig flicka

ja så har en lärare blivit knivskuren på universitetet idag, det känns ju jättebra! speciellt eftersom jag kommer tillbringa ungefär hela dagen där imorron. (föreläsning 10-12 + labb 15-17.) men det är bara att hoppas att man inte går samma öde till mötes som han. usch.

idag har jag varit sjukt produktiv! varenda julklapp är färdig! jag har dessutom tagit tag i alla mina papper. räkningar, skolpapper, alla brev från swedbank, halka- och uppkörningspapper, csn, lönespecifikationer osv. osv. osv. nu önskar jag mig en ny pärm i julklapp för min gamla börjar bli full!

jag har städat på rummet och hängt in alla kläder i garderoben. soffan har varit full med kläder nu sen innan min sjukdom så jag tyckte att det var på tiden. hehe. idag har jag även bäddat sängen för första gången.

och mamma och pappa är hemma från fuerteventura nu! euro hade blivit överlycklig och jag har fått prata med mamma mer än två minuter, skönt! berättade om mina tankar och funderingar och jag måste säga att henrik är tio gånger bättre att prata med ibland. hon var mest negativ. jag sa till henne att jag vill ha deras stöd hur jag än gör och hon bara "visst men jag tycker..." bla bla bla. MEN hon är bra ibland.

har varit rätt lustigt att inte prata med dom ändå. det har resulterat i att henrik och jag pratat mer. till och med nästan en timme i taget. det trodde jag aldrig skulle ske. men jag älskar min bror :)

dagens musik, eller ska jag säga månadens, är TTA. har äntligen tagit mig till denna underbara musik, efter att ha haft dom på datorn i en evighet. så ja, dom spelas hela tiden :) mycket bra musik. och jag bytar favoritlåt varje dag. haha.

nu vill jag hem till hässleholm och mysa med min familj. fira jul, träffa vänner, känna mig hemma. 9 dagar kvar :)

Kommentarer
Postat av: angelina

TTA? berätta för den okunniga tvilling du har vad det betyder :)

2007-12-11 @ 23:52:47
URL: http://babybabybird.blogg.se
Postat av: Petra

the tough alliance! mkt bra band från göteborg :) om jag minns rätt... haha

2007-12-12 @ 14:12:37
URL: http://tomorrowisastranger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0