6 dagar kvar till Hässleholm

grupparbete hos ida resulterade mest i filmprat och genomgång av boken "1001 filmer att se innan du dör". var faktiskt en riktigt bra dag fast än jag inte kom hem förrän halv nio.

har varit en lugn kväll, ska nog snart krypa till kojs. mitt rum är färdigtapetserat och jättefint men här är fortfarande kallt. elementen har inte riktigt gjort sitt jobb än. får krypa ner under täcket och värma mig :)

det knakar i lägenheten, låter som någon går runt här. gissa om jag kommer ha svårt att somna! USCH. gillar inte att sova själv, inte i en så här stor lägenhet iallafall...

vill bara hem till hässleholm. saknar euro något enormt! längtar även efter att krama mamma och pappa, och emilie ska jag oxå få träffa. blir även ett besök hos frisören, i hopp om något flashigt såhär i utväxtningens tider.

på söndag blir det grupparbete igen, men imorron blir en slapp dag. ska till maxi och handla och samtidigt hämta henriks julklapp. ska sova lääänge imorron :) natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0