2 dagar kvar till Hässleholm

i morse var en sån där morgon då du helst önskar att du aldrig vaknat. jag vet inte varför eller vad som var fel, men jag ville bara inte gå upp. jag hade ont i magen och hade drömt världens mest deprimerande och konstiga dröm och ja, jag vaknade på fel sida helt enkelt.

så jag vände mig om och kröp längre ner under täcket. efter ett par timmar tog jag mig dock i kragen och gick upp. det var information inför PM:et och vi i gruppen pratade ihop oss lite. det blir nog mycket jobb men förhoppningsvis bra.

ikväll ska jag börja packa lite, för imorron ska vi börja jobba med vårt PM och man vet aldrig hur lång tid det kan ta. bäst att vara så effektiva som möjligt ju. hursomhelst, därför är det ju skönt om packningen är så gott som klar till imorron. det blir ju ändå en del på två veckor.

på torsdag är jag tillbaka i skåneland :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0