1 dag kvar till Hässleholm

idag fick jag ett sms av melina. "julmys hos mig på lilljulafton". gissa om jag smilade upp till öronen! jag saknar melina, jag saknar dansen, jag saknar till och med våra möten, för jag saknar alla danstjejer. det ska bli riktigt trevligt att fira lite jul och klä granen tillsammans :D jag längtar så jag spricker!

idag har vi även börjat med vårt PM-arbete. vi bestämde oss till slut för att göra en diskursanalys av romeo + julia. vi tittade på filmen och diskuterade en hel del. vi fördelade arbetsuppgifterna, satte datum för mailkontakt (eftersom det här ska ske över julen) och var rätt effektiva faktiskt. imorron har vi handledning med åsa, vi håller tummarna att hon inte sågar oss totalt.

jag har bokat en date med angelina oxå! 27 december utav alla dagar. i can't wait! det kommer bli en bra jul det här, i can tell! jag har lunchdate med emilie på fredag, följt utav klippning. hej och julklappsbyte med izza på självaste julafton. och så melinas mys och fika med angelina. hur mycket bättre kan det bli? (att dessutom mysa med familjen och euro, att supa sönder skallen med dom jag gillar mest på juldagen gör ju bara min hässleholmsvistelse ännu bättre!)

carro och jag har tvättid ikväll, så att vi ska slippa ta med oss smutstvätt hem, så därför ska jag titta på kvällens heroes nu. hej hej.

Kommentarer
Postat av: caroline

ja såklart. värsta hett då ju, akta det är på väg tillbaks .... :O

2007-12-20 @ 12:30:24
URL: http://www.hellobaby.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0