världens bästa karlsson (nej, olsson!)

emilie kommer hit, emilie kommer hit, emilie kommer hit! lyckan är total och jag saknar mig vän. ikväll blir det en massa bus och skrik och skratt och tårar när vi återförenas och tar oss an "12 kalla kårar". yeay! bästaste bästa kvällen på länge kommer det bli! underbart! huhu. wiwiwiwiwiwiwiwi, lyckan är total!

och nästa helg kommer bli världens bästa helg! EVER! det är hässleholmsfestival för åttahundrade gången (känns det som) men jag tröttnar aldrig! det blir långhelg med fest fest fest och återförening med hässleholmare! det blir tequila, det blir musik, det blir dans, det blir skratt, det blir tjo och tjim och framför allt blir det UPPDRAG SINGEL! emilies perfekta bok (som jag köpt, höhö) tar vi oss an på hässleholmsfolket. underbart!

jag kan inte annat än att må bra just nu! yeay yeay yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0