sunday

det får bli paolo som sällskap, med den mest underbara röst mitt öra fått smaka på. wow! allt funkar så mycket bättre med musik. man kan blunda och vara någon helt annan stans. och det är så jävla skönt.

så enormt många tankar. dom far runt, runt, runt. på gott och ont. det är spännande, förvirrande och sorgligt. det är ett helt liv det är frågan om. det är tre år, om jag får ett ja. det är 40 mil hemifrån. det är nya människor. men det hade varit så jävla underbart. jobbigt i början, men nyttigt. och jävla jävla spännande!

handsome smiles wearing handsome shoes,
too young to say, though I swear he knew,
and i hear him singing while he sits there in his chair,
while these autumn leaves float around everywhere.


när det imorron är dags för en klippning ska jag ha jobbat x antal timmar. jag ska tjäna pengar. jag ska spara och jag ska bli lite mer vuxen. på fredag får jag 8755:- i lön. det är bra.
IMORRON BLIR JAG KLIPPT! ÄNTLIGEN!

Kommentarer
Postat av: caroline

ha så skoj på jobbet och när du kommer hem från frisören går du raka vägen och tar ett kort och lägger upp i bilddagboken !

2007-08-20 @ 00:19:05
URL: http://www.cli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0