solisoli

jag kanske får jobb snart. det hade varit rätt gött.

gårdagen blev slapp med film och gos med katterna. pledge this var jävligt dålig, men det var oxå vad vi väntade oss och därav hyrde vi den. white noise 2: the light var rätt bra och så läskig att ingen av oss ville sova själva. därför gick vi hem till mig o hämtade sovgrejor o därefter tillbaka till grahms näste. vi pratade med marcus om spyor och rödlök (det blir aldrig tråkigt!) och sen kilade vi in och hade en lång konversation fast vi skulle sova. vid tretiden skulle jag tro att vi slocknade.

vaknade av att jag inte kunde röra på benet. det var texas som låg på det. började klappa honom varav ett härligt "prrr prrr" fick mig att somna igen. nästa gång jag vaknade var han 1 cm från mitt ansikte och tittade på mig. mysimysi!

efter arbetsförmedlingen idag träffade jag izza igen. vi tog en sväng på stan vilket slutade med shopping för oss båda. aja baja.

har kollat upp speltider på malmöfestivalen och jag säger bara: fredag, lördag, tisdag, torsdag, fredag! YEAY! översättning: tingsek, salem, anna ternheim, mando diao, the ark! YEAY!
jag längtar verkligen. oohhhh.

dessutom har jag beställt klipptid. om en vecka då jävlar är jag såhär snygg:
image62

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0