örebro

mina föräldrar kom in och väckte mig idag. "vi måste planera lite". okej? det visar sig att dom pratar om min flytt till örebro. vaddå flytt, vaddå örebro, jag är inte ens antagen än? "men du kommer nog in" säger pappa och jag vet inte ens om jag är redo, på så kort varsel. det pratas om vilken helg mina grejer kan köras upp och när dom kan ta mitt sovrum och att "vi ska ju iväg helgen innan du börjar skolan så då går det inte att flytta grejorna" hm... vill jag ens? eller jo, det är klart jag vill, jätte mycket! men, det är drygt tre veckor. TRE VECKOR! och hur ska jag klara mig utan min gosegosse euro? jag menar. nej jag vet inte. jag vill, men vi får se.

idag ska jag fundera.

"ja, du får ju sortera vilka grejer du ska ha med dig till örebro." hjälp!! fast nu har jag bestämt mig. så nu MÅSTE jag komma in! för nu vill jag verkligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0