klippt blev det!

fast alla bilder är så jävla stora så jag orkar inte ladda upp dom här, gå istället in på http://pesche.bilddagboken.se

idag har jag jobbat. klockan nio började jag. jag cyklade till fredentorp för att ta itu med två lägg reklam, varav det ena var nästan 2 cm tjockt, och post. jag sprang i trappor, jag svettades och jag blev klar. jag cyklade till ljungdala för att hjälpa till där oxå. det var jävla jobbigt att cykla. spring spring spring i nästan 30 trappor. herregud ja. svetten rann för det är så jävla fuktigt ute. usch. cykla snabbt tillbaka till posten "jag måste gå, jag måste gå" för att hinna hem o duscha. det gjorde jag. duschade alltså. sen åt jag o sen satt jag i frisörstolen.

"klipp mig såhär" sa jag o pekade på agyness deyn. okidoki fick jag till svar o kort blev det o efter 2½ timme (färgen ville aldrig fungera) var jag klar. jag var nöjd och glad och det var perfekt. jag gick raka vägen o köpte kappan på h&m som jag drömt om i flera dagar nu. en vecka för att vara exakt. den blev min.

ikväll ska jag ut på promenad med min enögde vän izza. (det där med enögd vet jag inte varför jag skrev, för det är hon ju inte...) vi ska gå till statoil för jag har rikligt begär efter creme fresh (ööhh hur fan stavas det egentligen?) chips. mums. sen blir det nog film, antar jag :)

fortfarande inte hört nåt från örebro...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0