it's all over

så var finalen av so you think you can dance avklarad. snyft snyft och rysningar för hela slanten! det var tillbakablickar och favoritdansnummer om igen och det var bara en så perfekt vinnare att jag inte kunde annat än le :) och mannen med skolios, brian gainer (ni vet han som shane lovade en plats i en film) var med och uppträdde på scenen! jag bara log och log och log för han är så jävla cool! det var hur som helst ett fantastiskt program, once again, men det är lite ledsamt att det är slut.

dock är säsong 2 i nedladdningslistan så jag menar, jag klarar mig! (säsong 2 var så jävla bra och jag älskade benji från första stund! ah nu blir det halleluja igen!) ah jag är så olaglig, moahaha.

jag vill dansa, nu! ge mig en plats i programmet (även om jag inte kommer i närheten av deras talang. domarna skulle sagt "du slösar med din egen tid och du slösar med vår tid" haha) och låt mig lära mig koreografier av dom genialiska koreograferna! shane sparks, mia michaels, wade robson, tyce diorio och mandy moore är mina favvisar! yeay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0