impuls

det hade varit så jävla gött o bara dra härifrån! ingemar bjuder mig till stockholm och carro o jag letar biljetter som få. imorron har jag möte med en dam på arbetsförmedlingen, då ska jag be henne ge mig jobb i stockholm. efter helgen känner jag verkligen att jag bara måste bort. jag har inget kvar att hämta här. "vad ska du göra nu?" ja, det är frågan. vad ska jag göra? varför sitta o häcka i hässleholm när ingen annan är kvar? take me away!

mitt detektivarbete leder ingen stans, det är bäst du ringer igen, 'cause baby i want you! (eller vad vet jag, du kanske är jätte ful och inte alls sådär underbar som jag minns, fast o andra sidan, dom där kyssarna glöms inte i första taget, så helt hopplös är du inte ;) ring!)

Kommentarer
Postat av: caroline

ja petra. du och jag och stockholm. det är dit vi ska!

2007-08-13 @ 13:45:58
URL: http://www.cli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0