hum.

who's that girl with those big brown eyes?
ja det kan man undra.

en natt med carro som mest var trött. det var saw, det var bröllop, det var bög-elias, det var måns. det var skratt och det var snor. mest från carro. det var videomix och det var spaning. det var konstiga drömmar och det var jättebra.

min pappa fyller år. jag hatar honom rätt ofta men idag älskar jag honom. och det är bra, för det är han värd. han fyller ju trots allt år, den gamle mannen.

tackkort är gjorda idag. studenten alltså. det känns lite skumt. nu är det verkligen bye bye till allting. och 16 jobb har jag sökt idag. blöh. med ett körkort hade allting varit tusen gånger lättare, dessutom. blöh blöh.

det är höst.

Kommentarer
Postat av: caroline

hahaahha. åh så skoj!
och vad bra petra att du fått iväg dina tackkort nu ;)

2007-08-16 @ 18:31:22
URL: http://www.cli.blogg.se
Postat av: angelina

vi borde ses snart! ja, det borde vi!

2007-08-17 @ 11:56:12
URL: http://babybabybird.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0