festligheterna är över, tack o lov

lördagen blev en lugn kväll. izza och jag begav oss ner mot stattena (den mörkare delen, mohaha) för en förfest i någon lokal. vi höll oss dock till vatten och det var ett mycket bra val. båda två var nog ändå fortfarande fulla.
festligheterna var dock inte speciellt roliga så vi gick hem till katterna istället. slappade en stund men kom på att om vi inte rör oss snart kommer vi aldrig upp till stan, så vid halv elva började vi gå uppåt. väl i stan högg jag in på kycklingspett med jordnötssås. underbart och supergott! vi tog ett par varv i stan och åkte spiderman-karusellen. den var enormt rolig! fast läskig :) träffade en del kändisar men vart inte så på g. av förklarliga orsaker. så hemåt bar det igen vid tolv.

jag tror vi båda stupade när vi kom innanför dörren, jag vet att jag gjorde det iallafall. 12 timmars sömn blev det och det var skönt att slippa vakna upp till en mage som vänds ut och in. upptäckte ett missat samtal. spännande.

idag ska jag umgås med izza. det blir film och popcorn och en hel del skratt. det utlovas jämt, därför kan jag med säkerhet säga så. och om inte annat är det bara att ta upp hennes rödlöksspya (fast hon inte ätit rödlök) så kan vi skratta åt den. haha.

nej, nu ska jag ägna mig åt detektivarbete för att hitta the love of my life. graowr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0